Zadanie od AVISu bolo jasné: digitalizovať firmu, zvýšiť tržby a to všetko BEZ NAVÝŠENIA POČTU ZAMESTNANCOV. Ako nám podarilo spoločne zrealizovať rozsiahlu digitálnu transformáciu obchodných procesov?
Spoločnosť AVIS dnes používa podio.com, ako svoj CRM systém, ktorý je prispôsobený jej konkrétnym potrebám. CRM systém je napojený okrem iného na Finstat.sk, ktorý umožňuje rýchle a jednoduché overovanie kredibility zákazníkov. Nový CRM systém, zriadený v platforme podio.com, sprístupnil vďaka systémovým napojeniam (finstat.sk, ekonomický systém Pohoda) automatické overovanie zákazníkov a spravovanie finančných záznamov, digitálny podpis a i.
Výsledky už v prvom roku stáli za to

Problémové procesy, ktoré sme optimalizovali
- evidencia obchodných prípadov vedená v exceli
- manuálne overenie kredibility klienta
- manuálne zasielanie a schvaľovanie ponúk
- manuálna kalkulácia ceny vozidla
- nutná manuálna rezervácia vozidla v internom rezervačnom systéme pri jeho odovzdávaníň
- excelová evidencia prenajatých vozidiel
- chýbajúci systém reportingu“
použité technológie a integrácie: podio, make, finstat, Pohoda
Naše riešenia pomocou digitálnej transformácie
- zavedenie E2E procesu od webovej objednávky až po ukončenie zmluvy
- automatizované ukladanie objednávok, posúdenie ich kredibility a zaslanie na schválenie
- automatizované objednávanie vozidla a integrácia objednávky vozidla v internom rezervačnom systéme
- automatizované zaslanie kalendára klientovi pre výber vhodného termínu na prevzatie vozidla
- automatizovaná rezervácia vozidla v internom rezervačnom systéme
- automatizované generovanie evidencie prenajatých vozidiel s automatickým notifikovaním o ukončení prenájmu
- automatizované ukončenie zmluvy pri vrátení vzidla s výberom termínu v kalendári
- zriadený systém reportingu
- automatizovaný reklamačný proces so sledovaním termínov a notifikáciami“

Uplatnená digitálna stratégia spoločnosti AVIS a jej zamestnancom šetrí čas, znižuje námahu pri zadávaní údajov a zjednodušuje schvaľovacie procesy. Riešenie pomáha celým firemným oddeleniam zvýšiť efektivitu práce a produktivitu, a zároveň zlepšuje zákaznícku skúsenosť.