Bezplatná konzultácia
Shifra logo
CRM Digitalizácia

Low code platforma pre AVIS

Spoločnosť AVIS nás oslovila so záujmom zrealizovať rozsiahlu digitálnu transformáciu svojich obchodných a účtovných procesov.

V rámci obchodnej a dokumentačnej agendy, ktorú zamestnanci vykonávali manuálne, sme postupne digitalizovali a automatizovali väčšinu kľúčových procesov, až po celé firemné oddelenia.

Digitálne nástroje pre automatizované vybavenie objednávok, cenových ponúk, až po fakturáciu sme integrovali v jedinej digitálnej platforme make.com, a umožnili ich spravovanie z jedného miesta. Nový CRM systém, zriadený v platforme podio.com, sprístupnil vďaka systémovým napojeniam (finstat.sk, ekonomický systém Pohoda) automatické overovanie zákazníkov a spravovanie finančných záznamov, digitálny podpis a i.

Firme sa tak okrem priameho zefektívnenia obchodného procesu zjednodušil proces podpisovania zmlúv, zákazníckej dokumentácie, fakturácie a ďalších účtovných procesov, ktoré vyťažovali jednotlivé oddelenia.

Výsledky už v prvom roku stáli za to

Spoločnosť AVIS dnes používa podio.com, ako svoj CRM systém, ktorý je prispôsobený jej konkrétnym potrebám. CRM systém je napojený na Finstat.sk, ktorý umožňuje rýchle a jednoduché overovanie kredibility zákazníkov. Spoločnosť AVIS taktiež využíva digitálny podpis, čo zjednodušuje proces podpisovania zmlúv a dokumentov pre zákazníkov.

Všetky tieto digitálne nástroje sú integrované do jedného ekosystému, ktorý zahŕňa aj ekonomický systém Pohoda. Spoločnosť AVIS tak môže jednoducho a efektívne spravovať svoje finančné záznamy, fakturáciu a iné účtovné procesy.

Problémové procesy, ktoré sme optimalizovali

  • evidencia obchodných prípadov vedená v exceli
  • manuálne generovanie zmlúv
  • manuálne overenie kredibility klienta
  • manuálne generovanie ponúk
  • manuálne zasielanie a schvaľovanie ponúk
  • manuálne generovanie objednávok
  • manuálna kalkulácia ceny vozidla
  • chýbajúci interný proces pre generovanie a evidenciu faktúr a dlhá čakacia doba
  • nutná manuálna rezervácia vozidla v internom rezervačnom systéme pri jeho odovzdávaní
  • manuálne generovanie zmluvy a splátkového kalendára
  • excelová evidencia prenajatých vozidiel
  • chýbajúci proces evidencie pohľadávok prenajatých vozidiel a ich úhrad
  • neprehľadný reporting faktúr po splatnosti
  • chýbajúci systém reportingu

Naše riešenia pomocou digitálnej transformácie

  • zavedenie E2E procesu od webovej objednávky až po ukončenie zmluvy
  • automatizované ukladanie objednávok, posúdenie ich kredibility a zaslanie na schválenie
  • automatizované generovanie cenových ponúk a ich e-mailové zasielanie v templatoch
  • automatizované generovanie zálohových faktúr s notifikáciou o ich úhrade
  • automatizované objednávanie vozidla a integrácia objednávky vozidla v internom rezervačnom systéme
  • automatizované zaslanie kalendára klientovi pre výber vhodného termínu na prevzatie vozidla
  • automatizovaná rezervácia vozidla v internom rezervačnom systéme
  • automatizované generovanie zmluvy a splátkového kalendára s elektronickým podpisom a archiváciou
  • automatizované generovanie evidencie prenajatých vozidiel s automatickým notifikovaním o ukončení prenájmu
  • automatizované priraďovanie faktúr k prenajatým vozidlám a evidencia stavu úhrad
  • automatizovaný upomienkový proces
  • automatizované ukončenie zmluvy pri vrátení vzidla s výberom termínu v kalendári
  • zriadený systém reportingu
  • automatizovaný reklamačný proces so sledovaním termínov a notifikáciami
Uplatnená digitálna stratégia spoločnosti AVIS a jej zamestnancom šetrí čas, znižuje námahu pri zadávaní údajov a zjednodušuje schvaľovacie procesy. Riešenie pomáha celým firemným oddeleniam zvýšiť efektivitu práce a produktivitu, a zároveň zlepšuje zákaznícku skúsenosť.

Ďalšie referencie

Digitalizácia v MET Slovakia
Digitalizácia v MET Slovakia

Integrovaním nového CRM systému cez nástroj podio.com sme umožnili MET Slovensko efektívne sledovanie zákazníckych požiadaviek a jednoduché prideľovanie pracovných úloh interným aj externým partnerom.

CRM pre Kosit a.s.
CRM pre Kosit a.s.

Zavedením nového CRM systému cez platformu podio.com sme klientovi vytvorili praktické rozhranie pre spracúvanie obchodných požiadaviek podľa jeho konkrétnych potrieb. Manuálne procesy vrátane naceňovacieho systému a starého ekonomického softvéru sme inovovali a združili v rámci jednej digitálnej platformy make.com.

Prihláste sa na odoberanie noviniek

Zanechajte nám váš email a zostaňte informovaný o všetkom zo sveta digitalizácie

Shifra konzultácia

Povedali o nás

"Všetky digitálne nástroje máme konečne integrované do jedného ekosystému. Šetrí nám to čas, znižuje námahu pri zadávaní údajov a zjednodušuje schvaľovacie procesy. To všetko nám pomáha zvýšiť svoju produktivitu a zlepšiť zákaznícku skúsenosť."

AVIS Autopožičovňa prevádzkuje viac ako 550 vozidiel vo svojej flotile.

"Integráciou CRM, naceňovacieho systému a ekonomického softvéru sme získali zníženie chybovosti zadávaných údajov zo strany obchodníkov, efektívny schvaľovací proces obchodných ponúk, automatizáciu práce v ekonomickom oddelení a prehľadný reporting pre management."

KOSIT má 13 dcérskych spoločností a zamestnáva 700 pracovníkov.

Dohodnite si s nami bezplatnú konzultáciu

Zanechajte nám vaše údaje a my vás budeme obratom kontaktovať

Mám záujem
Shifra konzultácia

Ďakujeme za prejavený záujem

Zanechajte nám vaše údaje a my vás budeme obratom kontaktovať

Súhlasím so spracovaním osobných údajov na účely kontaktovania

Odoslať
Tieto stránky sú chránené reCAPTCHA a spoločnosťou Google a platia Pravidlá ochrany osobných údajov a Zmluvné podmienky.